10 mei 2009

Moeilijke week

Ik heb een moeilijke week voor de boeg. Het werk is erg druk en deze week moeten er echt dingen afgerond worden. dat levert druk en stress op, maar gaat zeker lukken.

Verder is het thuis erg druk, de jongens lopen mee met de avondvierdaagse. Iedere avond dus om 18:00 uur moet er gelopen worden. Nu ben ik alleen op dinsdag ingepland om mee te lopen ( 10 km ) maar ik wil er echter wel vaker bij zijn.

Verder is het weer zo´n periode dat de jongens uitermate vervelend zijn, zitten elkaar constant in de haren en er is weinig vrolijkheid en plezier aan.

Als laatste heb ik voor mijn doen een heeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllleeeeeeeeee grote stap genomen; ik ga dinsdag naar de huisarts om hem te laten helpen bij het stoppen met roken:-( Voor mij is dat een gigantische stap maar het moet een keer gebeuren.

Zucht, ik zie ernstig op tegen deze week….:-(

Geen opmerkingen: