19 dec 2009

Lang geleden

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik geblogd heb. Gebrek aan tijd en prioriteit waren de oorzaak. Langzaam maar zeker begint het echter weer wat rustiger te worden. Sinterklaas en onze verjaardagen zijn voorbij. Het werk bij de AAB rolt langzaam naar de jaarwisseling en er komen lekker een paar vrije dagen aan.

De jongens vermaken zich met de WII de laatste dagen. Deze heb ik met software gemod en ze hebben nu de mogelijkheid veel spelletjes te spelen vanaf de USB schijf. Inmiddels hebben ze meer dan 45 spellen en dat geeft het luxe probleem van kiezen.

Het werk bij de AAB krijgt wederom een vervolg. Mijn contract is weer met een half jaar verlengd en het eerste wat ik nu moet doen is zorgen dat er een rapport op tafel komt te liggen met performance resultaten van de domino applicatie. Als deze resultaten goed zijn gaan we mogelijk Domino gebruiken voor een landelijke uitrol van een workflow applicatie t.b.v. service verlening bij het MKB segment.

Verder lijken de weersomstandigheden geweldig te worden tijdens de naderende kerst! Voor het eerst sinds jaren hebben we waarschijnlijk weer een witte kerst! De jongens verheugen zich er al erg op en spelen nu lekker vaak in de sneeuw. Vandaag is dat echter wel koud, –17 graden celsius zag ik vanmorgen.

Geen opmerkingen: