8 feb 2008

Zucht

Al eerder vermelde ik op deze plek de aanschaf van Digitenne en over het algemeen ben ik daar best wel blij mee. Vandaag ben ik echter tegen de starre organisatie van de KPN opgelopen. Ik wilde een tweede Digitenne ontvanger en deze op mijn bestaande abonnement laten bijschrijven.
Dus twee weken geleden gebeld met de KPN, "Kunt u mij een huur tuner sturen, dan kan ik een tweede aansluiting realiseren." Geen probleem natuurlijk. Twee dagen later bedacht ik echter dat ik beter een tuner kon kopen. Dan heb je geen gezeur met huur en ben je meer vrij om te gaan en staan. Dus weer de KPN gebeld: "Kan ik mijn bestelling cancellen?". Wederom geen probleem. Dus alles in kannen en kruiken zou je zeggen.

Deze week werd er echter een pakket van de KPN bezorgd. De gecancelde huurtuner! Vergissing dacht ik. Dus vanmorgen maar even bellen dat ik die tuner terug wil sturen. Wat schetst mijn verbazing: er was geen record te vinden van de afzegging en dus kon ik de tuner niet terugsturen en dus zat ik vast aan de huur van dat ding voor de periode van een jaar!
Nou..... mooi niet kan ik je zeggen. Na veel heen en weer gepraat heb ik de boel maar geescaleerd. Kreeg een manager van de afdeling aan de telefoon en die was voor rede vatbaar. Vervolgens kreeg ik de helpdeskmedewerker weer aan de telefoon, "excuses mijheer, ik stuur U een bloemetje voor het ongerief". Tsssss, het is een rare organisatie die KPN:-)

Geen opmerkingen: