10 okt 2008

Oktober

Eigenlijk is het best een mooie maand. De herfst is begonnen, de natuur laat mooie kleuren zien en last but not least: onze oudste zoon is geboren in oktober.

Dit jaar wordt hij 11, een hele kerel zowaar. Hij begint ook al een eigen mening te krijgen en is het niet altijd meer met me eens.

Ik weet, het is mijn eigen zoon en mijn oordeel zal niet objectief zijn maar......het is een geweldig joch! Hij is superstabiel en erg sociaal. Durft zijn eigen weg te gaan en laat zich nauwelijks beinvloeden door wat anderen van hem zeggen.

Vaak denk ik dat hij verder is dan ik. Hij geniet van het leven, gaat zijn eigen weg en veroordeelt niemand om zijn doen en laten en daarnaast is hij gevoelig en behulpzaam. In een paar woorden: een geweldige kerel. Ik ben vreselijk trots dat hij mijn zoon is!

Geen opmerkingen: