30 jul 2010

Vendee week 1


GeoTagged, [N46.44553, E1.68043]

Nou het was me het weekje wel weer. Afgelopen zondag gestrand op de A11 nabij Le Mans, twee nachten in een hotelletje doorgebracht en toen met vervangend vervoer naar de eind bestemming in de vendee gereden. Nu, na een week begint eindelijk het vakantiegevoel in te kicken . Ook mijn biologische klok staat in de ruststand, vanochtend pas om 8:30 uur wakker.

De camping kan er mee door. We staan in een "straatje" met uitzicht op een stacaravan :-( Het zwembad heb ik gelukkig nog niet gezien maar schijnt aardig te zijn. Stranden zijn mooi qua natuur en een paar km verderop os er zelfs zandstrand. Op de schaal van 10 een 7 zeg maar als het gaat om mijn ideale vakantie.

De aanwezigheid van Henri en Francisca is leuk. We gedragen ons net als een Italiaanse familie met veel kinderen en gezellig samen eten bij de tent .Met Henri heb ik al geprobeerd te vissen. Grote strandhengels en veel lood. We hebben echter nog niet een heel mooi plekje gevonden. Misschien vanavond nog eens proberen.

Geen opmerkingen: