19 mrt 2008

Hectische tijden

Soms heb je perioden dat het leven hectisch verloopt. Voor mij is dat nu zo'n periode. In eerste instantie omdat ik sinds 10 jaar qua werk op de bank belande. Dat is nog nooit gebeurt en gelukkig was er wel intern werk wat nodig gedaan moest worden, maar ideaal is het niet.

Deze periode heeft echter niet lang geduurd. Gisteren ben ik naar Amsterdam gecrossed en na een goed gesprek heb ik nu weer een project in onze hoofdstad! Het project speelt zich af bij een grote speler in de bankwereld. Met recht een project met opportunities.

Verder begaf mijn auto het tijdens een trip naar zwitserland. Dit heeft de nodige regelacties tot gevolg gehad. Gelukkig was er lichamelijk weinig aan de hand, dus alleen het materiele is lastig. Een en ander heeft er toe geleid dat ik nu weer in een VW Polo rijd! Dezelfde auto als waar ik 10 jaar geleden in begon aan het begin van mijn ICT carriere. Het kan verkeren.

Het laatste hectische gebeuren betreft mijn vader. Hij is inmiddels 87 en belandt tegenwoordig regelmatig in het ziekenhuis met longontstekingen. Ook dit weekend, toch maar weer geluk dat ik niet in zwitserland zat, was het weer zover. Gezien zijn leeftijd en lichamelijke vermogens hebben we grenzen aan de zorg besproken. Zowaar een heftig gebeuren kan ik je vertellen.

Ben benieuwd wat er allemaal meer in het vat zit qua hectiek:-)

Geen opmerkingen: