1 jun 2008

Drukke week

Het was een hele drukke week met heel veel gebeurtenissen.

Eerst was daar het contact met m'n oude werkgever. Ze hadden een leuk project voor mij in juli! Hartstikke leuk en gaaf. Maar de ABN, waar ik nu zit, regelde gelijk een maand verlenging met de optie tot nog langere verlengingen. Ook hartstikke leuk! Tja, een dilemma, uiteindelijk gekozen voor de ABN vanwege de hogere continuiteit. Daardoor wel het andere project verloren :-( Helaas.

Verder had ik weer een beetje last van het feit dat ik nog niet heel veel geluk met m'n auto heb mogen hebben. Vrijdag kwam ik namelijk terug bij het ijzeren ros en moest ontdekken dat het rechter raam ingeslagen was. Gelukkig was er, behoudens een zonnebril, niets verdwenen, maar je moet toch weer een heleboel regelen voordat het weer achter de rug is. Nu rij ik met een noodruit, woensdag komt de nieuwe ruit erin.

Ook kreeg ik vrijdag een bonus! Lekker

Zaterdag was het eindfestijn van de E4, het team waar ik trainer/leider van ben. We hebben pijltjes geschoten in een zandverstuiving en daarna patat gegeten! Aan het eind van de middag nog even een biertje gehaald bij Boukje en Herman. Dat liep natuurlijk weer uit de klauwen en ik heb weer ens veel teveel gedronken. Maar gezellig was het wel! Ook de BBQ was heerlijk.

Vandaag, zondag, had de E4 een toernooi in Diepenveen, boven Deventer. De jongens deden het geweldig. We eindigden op de 3e plaats. Zowaar een mooi resultaat en mooi voetbal!

Geen opmerkingen: