12 jun 2008

Mazzel

De auto is inmiddels weer gemaakt. Een nieuwe ruit is snel geregeld en ik ben weer blij. Verder begin ik weer meer vertrouwen in het bakkie te krijgen. Hoe je het ook went of keert; het blijft een mooie auto. Hij blijft het tot op heden ook goed doen. Inmiddels al bijna 30000 km op de teller en de eerste beurt begint in zicht te komen.

Vandaag heb ik een thuiswerk dag. Dat is geluk hebben want op Nu.nl lees ik dat er vanochtend een file is geweest op de A1. Reden is een vrachtwagen die over een lange afstand slachtafval heeft verloren. Dit slachtafval bestond voor een deel uit visolie waardoor er ook veel meeuwen op het gebeuren afkwamen.

Dat heet dus mazzel. Thuiswerken terwijl er zich een echt "Birds" scenario afspeelt op de weg die ik altijd moet afleggen naar Amsterdam.

Afgelopen weekend was het eindtoernooi van de Albatross E4. Ze deden het fantastisch. Ze moesten zelfs de finale spelen. Helaas hebben ze die wel verloren, mede door toedoen van mijn zoon die zonodig een eigen goal moest maken. Maar goed, al met al toch een goede afsluiting van het seizoen.

Hieronder een plaatje van de coach met z'n neefje. Wilmer was er namelijk ook het hele weekend. We hebben het er nog even over gehad om hem maar te houden, maar uiteindelijk wilden z'n ouders hem toch graag terug:-(, helaas.

P1100867

Komend weekend hebben de jongens een lang weekend. Vrijdag en maandag zijn ze vrij. Om van de gelegenheid gebruik te maken hebben Gerdien en ik ook maar vrij genomen en gaan we eind van de middag naar Ameland. De jongens staan te trappelen. Wel hopen dat het weer een beetje meezit.

Geen opmerkingen: