19 aug 2009

Nog een weekje filevrij!

Het is weer zover. De vakantie is voorbij en ik rij weer iedere dag naar A’dam. Best wel even weer wennen. Gelukkig heeft de regio midden nog steeds vakantie en dus kan ik nog genieten van een relatief rustige ochtend- en avond spits.

Volgende week gaan de jongens weer naar school en gaat het voetballen weer beginnen. Alles is er al weer klaar voor. Schoolspullen zijn gekocht en sloffen zijn weer uit het vet gehaald. We stappen met z’n allen in de merry go round!

Langzaam zullen we dan zo het jaar uitfietsen. Wat nog te doen? Persoonlijk heb ik nog een paar wensen; ik wil gaan hardlopen, de schuur moet z’n onderhouds beurt gehad hebben en zo zijn er nog een aantal grote en kleinere doelen. Verder houden we aan het begin van het schooljaar al een BBQ voor Rob z’n klas, bedoelt als afscheid van de basisschool en tevens de viering van z’n verjaardag.

Verder is er dan altijd mijn gadget lijstje van dingen die ik graag wil hebben:-) Recentelijk zijn daar bijgekomen:

  • HTC Hero met andoid als besturingssysteem
  • Mio scooter retrostijl! Met name natuurlijk leuk in de zomer.

 

Genoeg te wensen en genoeg te doen dus.

Geen opmerkingen: