13 nov 2010

iOS4.2

Apple komt in November met het nieuwe OS voor de iPhone, iPad en iPod. Deze versie, iOS 4.2, heeft een aantal vernieuwingen die het leven weer aangenamer maken. Zo heb je AirPrint, de mogelijkheid vanaf je device te printen naar een gedeelde printer die op je wifi netwerk zit, AirPlay, de mogelijkheid muziek te streamen naar b.v. de Airport Expresse of naar je Apple TV en natuurlijk de folder functionaliteit.

Natuurlijk was ik weer te ongeduldig om te wachten tot de officiële release, dus heb ik de RTM developer versie alvast geïnstalleerd op mijn iPad ( gevonden met FTD ). Ook iTunes 10.1, de developer versie, moet dan geinstalleerd worden ( anders kun je AirPrint niet aanzetten ).

Na een poosje rommelen en uiteindelijk herstarten van mijn router werkt het allemaal!

Ik kan printen naar mijn gedeelde Canon printer en de Spotify muziek wordt gestreamd naar de Airport Expresse.

I’m happyGlimlach

 

ios 4.2 ipad

1 opmerking:

Anoniem zei

niet te bevatten wat voor een heerlijke freak je hier in bent :-)
gerie