4 mei 2007

Varen


Een van mijn hobbies is vissen.
Met name het vissen met een boot is iets waar ik erg van kan genieten. Nu heeft mijn schoonvader, die aan een kanaal woont, laatst een bootje gekocht. Helaas is deze niet voorzien van een moter en moet je dus peddelen om vooruit te komen. Dat peddelen is niet aan mij besteed. Ik ben meer van het type: zitten, gas geven en gaan!

Dus via marktplaats naarstig op zoek geweest naar een leuk klein buitenboord motertje. En wat denk je, GEVONDEN!

Helaas belde de verkoper mij gisteren dat het motertje al verkocht was. Een hele domper op de feestvreugde. Maar vandaag kreeg ik alsnog een telefoontje: de moter was weer beschikbaar!

Dus morgen, het is dan zaterdag, rij ik naar Vinkeveen om het moterje te halen en vandaar naar mijn schoonvader in de Krim, Overijssel.

Wie weet kan ik nog even een hengeltje uitgooien!


Geen opmerkingen: