25 mei 2007

Weer een week voorbij

Zo, weer het einde van een hele drukke week. Deze week was er namelijk de Ugchelse avondvierdaagse. Al onze 3 kinderen deden er aan mee en Gerdien en ik liepen iedere avond mee. Wel weer een hele leuke week met veel gebeurtenissen.
Rob deed voor de 4e keer mee en liep 7,5 km. Voor Jeroen was het de derde editie en hij liep de 5 km. Mark liep hem voor de tweede keer en liep 2,5 km. Alle jongens hebben zich uitstekend vermaakt en kunnen trots zijn op hun medailles.

Verder gebeurde er deze week de volgende dingen:
Maandagavond hadden we een gesprek met een potentieel werknemer. Was een heel leuk gesprek en er zaten vele nieuwe gezichtspunten en eyeopeners in het gesprek. Bovendat was het ook gewoon leuk hem weer eens gesproken te hebben.( Ik ken hem van een paar jaar geleden ).

Dinsdag kwam er minder leuke brief van LeasePlan. Het ging over een snelheidsovertreding die ik in maart in Duitsland heb begaan. Niet zomaar een snelheidsovertreding, maar eentje van 60 km te hard!
Eigenlijk had ik verwacht er met de schrik vanaf te komen maar daar gaat het dus niet op lijken. In de brief werd mij verzocht mijn NAW gegevens naar duitsland te versturen. Even heb ik er nog aan gedacht het een en ander te negeren maar uiteindelijk toch een emailtje gestuurd met daarin de gevraagde gegevens.
Intussentijd heb ik op het internet gezocht welke consequenties de overtreding zou kunnen hebben. Het schijnt dat een boete van 150-200 euro voor een dergelijke overtreding normaal is. Wat erger is, is dat een rijverbod van 1 maand er ook bij zou kunnen horen! Arghhhhh dat kan ik missen als kiespijn! Maar even afwachten wat er gaat gebeuren.

Verder heb ik deze week een nieuwe digitale camera aangeschaft. Ook nu we weer een paar dagen verder zijn ben ik er nog steeds enthousiast over. Zie voor de specificaties een eerdere post.

Ook kregen we als nieuw bedrijf deze week onze eerste opportunity bij een nieuwe klant! Het gaat over een grootschalige implementatie van software waarbij het product van onze partner mogelijk geschikt en inzetbaar zou kunnen zijn!
Volgende week gaan we vol gas proberen het een en ander te concretiseren!

Deze week ook grote stappen gemaakt met het realiseren van een sofware product waar ik nu al een aantal maanden mee bezig ben. Het beloofd een heel gaaf en stoer product te worden. Ik ben er in iedergeval erg enthousiast over. We zullen zien.