7 jul 2007

Another week in paradise

Een heftige week geweest. Ten eerste was er encode. Best veel uren gemaakt om een deel van de applicatie view dxl te enablen. BLEEEUHHH. Maar goed het werkt weer.

Verder was er natuurlijk de kaakchirurg. Woensdag mocht ik verschijnen voor het verwijderen van een kies. Ik had me er niet zo druk over gemaakt en achteraf bleek dat dat terecht was. Van de behandeling zelf voel je helemaal niets. Alleen de naweeen zijn een beetje lastig en vervelend. Nu nog wat last van stijfheid en een opgezet gezicht. Al met al viel het erg mee.

Bij een klant gaat er iets spelen met betrekking tot een oplossing die ik geschreven heb. Het gaat over Single Sign On. In eerste instantie was het allemaal in de ijskast gezet, maar nu lijkt het toch weer actueel te worden. Best een spannende ontwikkeling m.n. omdat de oplossing revolutionair is in Lotus Domino land. We wachten gespannen af.

Vrijdag kreeg ik twee telefoontjes van e-office collega's. Was erg gezellig om weer eens bij te kletsen. Toch even kijken of ik het contact niet levendig kan houden. Is namelijk erg leuk om met Arjan (uijl) en anderen te kletsen en te sparren. Goede kerel.

En nu: HET IS WEEKEND!
Plannen hebben we genoeg voor deze dagen, in eerste instantie proberen we de boot weer eens in het water te leggen. Is inmiddels 2 jaar geleden dat die uit de stalling is geweest. Ben benieuwd of het een en ander nog werkt. Met name de moter zal een aandachtspunt zijn. Herman komt me er mee helpen vanmiddag.



Morgen gaan we dan besteden aan varen en klungelen aan het water. Misschien ook nog even vissen. Het enig dat we nodig hebben is een beetje mooi weer. Keep our fingers crossed.

Geen opmerkingen: