27 okt 2009

Beugelbekkie

Rob heeft vandaag zijn beugel gekregen. Deze beugel mag hij 1,5 jaar lang dag en nacht dragen. Alhoewel hij heel stoer is en er weinig last van heeft, heb ik dat wel. Ik weet het, het is niet ernstig maar wat is het vreselijk lastig als je kind iets minder leuks krijgt. Ik had het graag van hem overgenomen.

Binnenkort zal ik eens een foto van hem posten, een heel ander gezicht zo met beugel.

PS: om mijn, onterechte, schuldgevoel af te kopen, mag hij fifa 2010 voor de WII gaan kopen. Alweer iets wat niet zo handig van me is want dat was ook een mooi cadeautje geweest voor Sinterklaas.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

heej rob, speciaal voor jou!! zet hem met die beugel. het is vast wennen, maar het gaat je vast en zeker lukken! succes namens ons uit Wezep.ps 1 geluk, je wordt weer even stront verwend met je spel voor de WI

Anoniem zei

En de Sint moet het maar houden bij een chocoladeletter voor je dit jaar... ;-)

Groetjes uit zwolle

Anoniem zei

Even een vraagje via deze weg: bertil, wat is je email adres? Ik heb alleen een hotmail van je en nog je oude e-office adres.

Ik wil je nl even wat mailen om te laten zien.

Groetjes Anke
(ankereiling@hotmail.com)