20 okt 2009

Windows

Win xp bestaat al weer vele jaren, evenals Windows Vista. Ik heb mezelf er nooit toe kunnen brengen om over te stappen naar Windows Vista. De gebrekkige ondersteuning voor drivers in de beginperiode en de exorbitante eisen aan de hardware weerhielden me tot nu toe altijd.

Over twee dagen komt echter Windows 7 op de markt. De berichtgeving over deze versie is heel positief! Natuurlijk heb ik de software reeds in huis en deze week ga ik een nieuwe start maken met mijn laptop. Volledig formateren, en installeren met Windows 7.

Als ik dan toch aan de gang ben ga ik ook gelijk Lotes Notes 8.5.1 installeren en allerlei andere nieuwe spulletjes.

Onder deze nieuwe spulletjes zitten ook VS 2008, SQL Server 2008. Waarom???

Omdat ik besloten heb me te gaan bijscholen in C#.Net! Ik ben er helemaal klaar voor en heb er zin in.

Geen opmerkingen: