23 okt 2009

Life

Deze week is mijn moeder op bezoek. Vanwege de herfstvakantie hadden we her en der een paar gaten in de oppas kalender en die heeft ze opgevuld. Best gezellig en ze kan ook eens een keer zien dat de jongens niet alleen maar lief en aardig zijn.

Nadeel bij die generatie is: als ze weg zijn dan zijn ze ook niet te bereiken. Geen mobiele telefoon en geen internet. Gisteren merkten we dat. We werden door mijn neef gebeld die anders nooit belt. Hij had triest nieuws: mijn oom, 87 jaren oud, is gisteren overleden:-( Hij vertelde dat hij mijn moeder niet kon bereiken en daarom mij gebeld had. Dat was dus een gelukkige keuze. Ook wist hij te melden, en dat was ook nog niet bekend, dat mijn tante, 90 jaar oud, ‘s nachts overleden was.

Erg triest, met name voor mijn moeder. Die ziet een hele generatie waar ze mee opgegroeid is langzaam maar zeker verdwijnen.

Geen opmerkingen: