31 jan 2008

Hitman pro

Tja, mijn eigen schuld natuurlijk maar desalniettemin erg vervelend. Ik had een programma gedownload via een bittorrent client ( azureus )

Na installatie had ik het voor elkaar....spy en ad ware alom. Iedere dag werd het erger en alhoewel ik veel tooltjes probeerde, niets hielp.

Vandaag probeerde ik Hitman pro. Hitman pro is een schil om diverse ad- en spy- ware removal tools heen. En wat denk je.... HET LIJKT OPGELOST!

Dus voor iedereen die dezelfde problemen heeft: Hitman pro, een aanrader.

1 opmerking:

Johann Geers zei

Hé,

En dan nu maar hope dat je geen andere problemen erbij hebt gekregen.
Vooral niet gebruiken dat HMP, is al een hoop over geschreven op de div. Forums !
Beter de div. ad en spyware proggies apart te gebruiken.

ps. wrs bestaat het probleem nog gewoon, wacht maar ff af ! ( hi hi hi )

Gr. CJ