4 jan 2008

Vrije dag numero duo

En weer een lekkere vrije dag gehad voor het opknappen van klusjes in huis. Voordat dat echter kon gaan plaatsvinden moest ik natuurlijk eerst mijn mail nog ff checken. Daarin zat een verzoek om op de brein WCC server even een SMTP account aan te maken. Dus ik dacht... ff doen. Dat ging niet helemaal zoals gepland. De hele ochtend lopen stoeien met instellingen en gedoe. Het eind van het liedje is....

hij doet het nog niet :-(

Tussen de middag kwamen Oscar en Arjen gezellig koffie drinken en een broodje eten. Tevens kreeg ik mijn nieuwjaarsgeschenk uitgereikt. Een leuke gadget: een SAN van netgear (zie hier)

Tja, die moest natuurlijk wel aan de praat geholpen worden, dus de klusjes moesten nog even geduld hebben.

Geweldig apparaat, en het lost gelijk mij hdd ruimte probleem op. Goed cadeau dus!

Inmiddels hadden we ook bezoek gekregen. Francien uit die Schweiss kwam even koffie/wijn halen!! Vreselijk gezellig!!

Dus het einde van het verhaal: geen klusjes, plannen om in maart met het bedrijf te gaan skieen, plannen om in december weer te gaan skieen en vele goede herinnereingen opgehaald.

Ik zeg: EEN TOP DAG :-)

(PS: iemand een idee hoe ik smtp aan de praat krijg op een domino machine met Internet site documenten enabled??)

Geen opmerkingen: