24 sep 2008

familie

Ik ben niet zo'n familie man. Wel als het gaat om m'n eigen gezin, niets is dan te dol, maar niet als het gaat om neven/nichten/ooms/tantes. Enerzijds komt dit omdat ik een nakomertje ben. Mijn neven en nichten zijn veelal 10-15 jaar ouder dan ik, anderzijds komt dat omdat we vroeger thuis eigenlijk maar weinig naar familie toegingen. Het gevolg is dat ik bijna niemand ken van de familie.

Afgelopen weekend was er echter een neven & nichten dag. Deze werd gehouden op de ouderlijke boerderij van mijn vader. Om een of andere reden vond ik het toch wel een keer leuk om te gaan kijken. zal wel iets te maken hebben met het zoeken naar je roots of zo iets.

Dus zondag zijn we met z'n allen naar Vroomshoop, overijssel, gereden. En...... HET WAS HARTSTIKKE LEUK!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Tjonge... voor jij dat zegt!!!

Anoniem zei

dat vonden wij ook. Jaap heeft volop genoten van al oude herinneringen en hernieuwde kennismakingen. over 5 jaar weer??