13 sep 2007

Nerdiness

Na 9 jaar in de IT ben ik wel eens bang dat ik een Nerd ben geworden. Ik kan niet meer met Gerdien over mijn werk praten omdat ze geen idee heeft waar ik het over heb, en ook vrienden en kennissen zijn steeds moeilijker te informeren over mijn werkzaamheden.

Vandaag vond ik een test op het internet over de "Degree of nerdiness" die ik bereikt heb, en ik kan je zeggen.... HET VALT HEEL ERG MEE!!!


I am nerdier than 63% of all people. Are you a nerd? Click here to find out!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ja,ja je probeert je er weer uit te lullen. al lees je honder keer de artikels van je werk dan weet je nog werkelijk niet waar het over gaat. voor de zelfde centen heb je het over een auto moter ofzo:-(
je schoonzusje

Johann Geers zei

"geen idee heeft waar ik het over heb,"

Ach ja Bertil, nix nieuws, Dat hadden we vroegen op de IC met jou ook al. In dien zin niets veranderd toch :-)


Gr. Johannes